fredag den 30. september 2011

Hundens nye pude

Så kommer der lige en ny ting op også. Min hund pude var ved at blive lidt nusset at se på, så måtte jo lige lave en ny til ham. Den var knap kommet op at ligge på hans plads på sofaryggen før hunden lå på den.


Dog har Bailey valgt at ligge sig således at man ikke kan se den applikerede pote der er i det ene hjørne, den er lavet i samme stof som kanten af puden er syet i.



Puden er en hovedpude fra Ikea, det er et godt billigt alternativ til monteringspuder fra Jysk, som jeg oftest ikke synes ligger ordentlig så Bailey ikke falder ned. Den eneste dårlige ting ved dun er at de ikke kan tåle at blive alt for våde, men Bailey plejer ikke at komme drivvåd ind i sofaen alligevel.

Jeg ville have lavet betrækket med en lynlås så det kunne tages af og vaskes, men da jeg havde glemt at købe en lynlås og jeg gerne ville have betrækket færdigt valgte jeg at jeg nok alligevel hellere ville have noget ny når dette betræk bliver for beskidt.



Som det ses af billedet ovenover virker puden fint som både liggepude og hovedpude for Bailey.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar