onsdag den 21. november 2012

Opbevaringslommer

Min bror og hans kone er for nyligt flyttet, og mangler stadig lidt ting til den nye bolig. Derfor blev fødselsdagsgaven til hans kone i år noget hjemmelavet.

Jeg har selv haft tre opbevaringslommer hængende i min lejlighed, som hun synes var flotte, så valget faldt på sådanne. Mønsteret kan købes i Stof og Stil, men mine er lavet ud fra egne mål.

Jeg vil lige med det samme undskylde billedkvaliteten, da jeg ikke selv har et kamera, er det telefonen der er blevet brugt her.


 Lommerne er afstivet med kraftig vlies, således at de holder formen selvom der kommer lidt tyngde i dem. I det første sæt jeg lavede, til mig selv, glemte jeg denne detalje, og de blev grimme at have hængende når man fyldte ting i lommerne. Dette aspekt gjorde at de, efter min mening, ikke rigtig kunne bruges til deres formål.

De opbevaringslommer jeg selv tidligere havde lavet måtte lade livet da disse skulle laves. Jeg havde glemt at købe ekstra knapper til at betrække, og da disse nye er lavet i samme stof, kunne de gamle knapper bruges.

Jeg synes opbevaringsformen ser flot ud, og skal da helt klart have lavet nogle nye til mig selv, når jeg en gang får tid mellem alle de andre projekter jeg burde starte op / færdiggøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar