mandag den 7. januar 2013

Julegave, Mia

Så er jeg endelig ved at være færdig med at holde juleferie, og må derfor også hellere se at komme i gang med at få skrevet indlæg igen.

Da jeg endnu ikke har fået postet de julegaver jeg har fået lavet, bliver disse emnet for de næste indlæg. Jeg vil her starte med julegaven til Mia, min brors og hans kones hund.

Mia er cirka et år gammel nu, så alt hvad hun får bliver splittet ad inden for få sekunder. Denne ugle, efter mønster fra Stof og Stil, har dog endnu ikke lidt denne skæbne. Mia har åbenbart problemer med at få fat i andet end båndene uglen har på toppen af hovedet og øjnene der også for nyligt blev rapporteret ødelagte.


Udover bamsen her fik Mia også et tæppe. Syet i samme stof, således at det passer sammen.

Jeg er nu også endelig ved at have brugt al stoffet med de blå fugle. Der var lige til en julegave til min svigerinde også, hendes ting skulle jo gerne passe til hendes hunds nye legetøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar