tirsdag den 29. januar 2013

Stor Strikket Bamse

Jeg har temmelig travlt lige for tiden, da jeg snart starter med at skulle skrive speciale og også står med en flytning midt i februar. Jeg har dog stadig tid til lidt kreativt, men det har været lidt svært at finde et sted at tage ordentlige billeder, da der snart står flyttekasser overalt her.

Denne bamse er det et stykke tid siden jeg har færdiggjort, men jeg synes stadig lige den fortjener at blive vist frem.


Den er ca. 30 cm høj som den sidder der, og er strikket i to tråde "BabyAlpaca Silk" fra DROPS. Bamsen har papled i hals, arme og ben, så disse kan bevæges. Den blev lidt tykkere end forventet, men da jeg ikke er vant til at arbejde i materiale der giver sig når man fylder delene, var det lidt svært at får den fyldt korrekt.

Mønsteret er fra bogen "Knitted Teddy Bear" af Sandra Polley.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar