fredag den 31. maj 2013

Lilla kjole

Da jeg for snart 4 år siden købte en symaskine, var en af planerne med den, at jeg skulle kunne sy mit eget tøj. Jeg har dog siden fundet ud af, at det er temmelig tidskrævende, og samtidigt kan det sjældent betale sig, hvis det er ting der allerede findes i den rigtige pasform eller farve i en butik.

Til gengæld kan man en gang imellem sige, "den der vil jeg have i den der farve", og så selv lave det når det ikke findes. Jeg har i år fået en skræddergine i fødselsdagsgave fra mine forældre, så nu kan jeg også lege lidt mere med pasform.

Kjolen her er syet før jeg fik ginen. Den kunne godt have været syet lidt strammere, men jeg måtte sande at det var svært at vide hvor meget den skulle lægges ind mens jeg syede den.


Dog synes jeg temmelig godt om slutresultatet, den er behagelig at have på, og der er ikke nogen alt for synlige fejl på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar